Tranquilo

Innan jag hann se dagens ljus hade Anna hunnit måla klart sovrummet. Detta följdes av röj i köket och omorganisering av kläder. Vi hade även tänkt åka till tippen idag men dessa planer gick i stöpet då vi bestämde oss för att ta en liten eftermiddags vila. Klockan fem slocknade vi och innan vi visste ordet av det så hade uret tickat på i rasande fart och stod nu på 20:30. Då hade jag ändå sovit till elva i morse. Tydligen så blev helgens "vilodagar på landet" inte så stillsamma trots allt. Men energin är väl som sig bör när det endast återstår fem jobbnätter innan semestertider.
Som alltid när man varit borta ett par dagar så glömmer man helt bort att toapappret är slut på hemadressen. Detta fick vi erfara idag då Anna ropade på mig från badrummet. Vad som bör nämnas för att göra denna historien rättvis är att vi i  torsdags besökte g-kås och då fick med oss servetter hem som ser ut som dollarsedlar.
I allafall så skriker Anna "Jag måste torka mig, kan du hämta de där pengarna!!". Hahaha..för någon som inte visste bakgrunden till pengarna, så hade detta kunnat te sig väldigt intressant.

Idag kom det hem ett paket från CDON. Detta måste väl vara alla samlares dröm:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0