Svetten lackar..

Jag har hittills agnat hela dagen at rojning och inser nu vad Anna menar med att vi inte kommer hinna. Har ar sa mycket skit hemma sa hade jag styrt denna skutan sa hade jag antagligen i ren affekt akt till atervinningsstationen med alltihop. Som tur ar sa ar jag inte den enda personen i detta hushall utan det finns aven en mer vuxen och stabil halft. Det ar hon som satter stopp nar mitt talamod tryter och jag ar pa vag att gora dumma saker som jag bara skulle angra. Detta ar aven min kara mor medveten om da hon fick gomma grejer nar jag var liten och skulle rensa. Om hon inte hade gjort det sa hade det kastats bade nya bocker och oanvanda klader.
Manga ganger idag har jag funderat pa att ta med mig ett bord ner pa gatan och bokstavera "TA VAD NI VILL HA" pa en skylt. Det borde man val kunna gora utan att stora nagon? Hade jag haft en gullig unge sa hade jag istallet stallt hon/han dar och pa knagglig svenska skrivit "(barnets namn)s loPpiS" och satt prislappar med hoga summor pa de overblivna sakerna. Nu har jag ju varken unge, bord eller skyltar sa ni som vill far garna komma hit och ta bocker, klader eller vad som helst som vi inte har nagon anvandning for. Jag vet att vissa av er redan varit har, men bokutbudet har utvidgats sa jag rekommenderar er att ta en titt igen.
Forresten sa sag jag just klart filmen som paborjades igar. Den heter "My one and only" och huvudrollen innehas av Renée Zellweger. Hon spelar som alltid grymt och filmen kan jag rekommendera starkt!

Var tog skatteaterbaringen vagen?


Kommentarer
Postat av: Molly

den filmen har jag sett, ser allt med renée, gillar henne :)



hoppas att allt är bra med dig!? ska du göra något kul i sommar? visst läste du via miun? typ socionom eller något? :)



ha en bra dag och sommar. kram

2010-06-09 @ 14:15:38
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0