Stolt moster!

Jag kan inleda med att saga att jag numera ska forsoka skriva utan Å Ä & Ö for att underlatta lasandet for er. Jag markte redan nu att jag glommer bort det hela tiden, men jag gor ett forsok sa far vi hoppas att nagon snall och kunnig sjal snart hjalper mig med problemet.
Idag (och alla andra dagar) ar jag varldens stoltaste moster. Fina lilla Smilla har namligen kommit tvaa av elva tavlande i lilla melodifestivalen som Blashammarskolan har arrangerat. Nog for att jag ar stolt over resultatet men stoltast ar jag anda over att hon VAGADE! Det ar mer an vad moster hade gjort det. Efter upprtadandet hade lillan varit sa lattad och fylld av endorfiner att hon hade skakat i hela kroppen. Fast vad kan ga fel nar de sma sjuaringarna redan innan hade bestamt att "det viktigaste ar att vi gor vart basta, har kul och kor jarnet!!". Boooarrn, som Tabita hade sagt!
Igar entrade jag jobbet for sista gangen, atminstone som ordinarie anstalld. Jag avtackades med en Latte pronto fran OBH och ett par jattefina orhangen. Aldrig har jag val fatt en mer passande present. Nu nar jag ska studera sa kommer jag aldrig ha rad att kopa latte, sa vad passar inte battre an ett verktyg for egentillverkning? Det enda negativa var att jag fick enormt daligt samvete for att jag slutade. "Inte ar val jag vard...". Men vem vet, kanske blir jag nasta ars sommarjobbare dar. Bara denna varen, med allt vad den inneburit, far lagga sig lite sa har jag nog full energi att ga in och jobba nagot pass da och da. Med denna era lagd bakom mig så kan jag även säga hej da till  sittsar, stansade vader, ljummet kaffe i termos, femtimmars mobilspelande, dygnslang vakenhet och "hur-man-far-elva-timmar-att-ga-sa fort-som-mojligt-utan-att-man-ror-en-enda-kroppsdel-knepen". Mot nya aventyr!

Nu ska jag hoppa in i duschen for snart bar det av till Varberg for skumpa, god mat och examensfest!

    

Rakna med att jag kommer ha aldrats efter denna kvall..



..kanske nagot i stil med det har.


Kommentarer
Postat av: Catrine

HAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Sicken j*vla bild!

2010-06-04 @ 16:26:23
URL: http://pinschernmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0