Rojning!

Fredag kvallen borjade bra med trevligt hang med grill och mingel i tradgarden hos examensdamen. Dessvarre slutade den inte lika lyckligt. Av nagon konstig anledning sa for inte alkoholen enbart med sig positiva delar sa som en okad social formaga och avslappnad sinnestamning. Nej, i takt med alkoholens intagande i min kropp infinner sig aven en identitetsforandring. Detta innebar ett alldeles for kaxigt ego for vad som är halosamt for bade mig och min omgivning, dartill en uns av bristande impluskontroll. Detta resulterar enbart i en fasansfull angest dagen efter. Som om inte detta rackte sa har aven min rost forvandlats till nagot som bast kan liknas med en malbrottskille som sitter i symbios med en whiskeydrickande och storrokande pensionar.

Idag har det rojts och stokats har hemma. Flyttladorna är nerburna och tvaan har forvandlats till en propfylld etta da ena rummet numera enbart fyller funktion som avlastningscentral. For att lyxa till det lite sahar på kvallen sa har jag och Ansi nu slagit upp raclettgrillen på den enda fria och anvandbara ytan i lagenheten. Compact living pa hog niva! Det borjade dock inte bra da det forsta som hande var att en hallumiskiva lyckades sprangas upp i mitt ansikte. Den maste tyckt att jag nallade den for tidigt. Talamod...talamod..


Att gora..skriva en lista.

En brakdel..







Don't pick me..I'm about to blow up in your face!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är en hallumiskiva? Och fick du några bestående men av explosionen?

2010-06-07 @ 12:51:32
URL: http://pinschernmilly.blogg.com
Postat av: Kajsa

En ost gjord på får(-ko eller get)mjölk. Var det min dåliga stavning som ställde till det för dig eller har du aldrig ätit Halloumi? Om inte så gör det, pronto! Inga bestående men förutom chockskador.

2010-06-07 @ 19:36:23
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0