RunKeeper pro

Igår laddade jag ner den fulla versionen av RunKeeper. Med den versionen tillkommer lite extra funktioner, bland annat hör man en röst vid varje fem minuter som berättar hur fort och långt man har sprungit. Lite lyxigt känns det allt! Med detta som motivation gav jag mig idag återigen ut på en tur. Denna gång med motvind hela första halvan, vilket också syns på staplarna över vilka kilometer man har sprungit snabbast. Jag lyckades i allafall ta mig runt på 10s mindre per km denna gång. Jag tror jag ska sätta upp ett mål att inom en månad klara mig på under 6min/km. Håll tummarna!
Nu ska jag, Linda och Folke ut på stan och utnyttja skatteåterbäringen!

  
 
(Klicka för större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0