Kungsmassan och hundmassage

Efter att ha tomt hela var "walk-in(but you can't turn around)-closet" så akte jag i vag till Kungsbacka for att mota upp syster och Smilla. Smilla skulle kopa klader till skolavslutningen och systers hundar skulle fa massage. Det forstnamnda tog lite tid da mor och dotter inte riktigt var overens om vad man har pa sig pa en skolavslutning. Hade Smilla fatt fria tyglar sa hade det kunnat sluta mer i attiotalsdisco an i "denna ljuva sommartid". Vi besokte aven leksaksaffaren och dess hutlosa priser. Andra affarer framstar ju som rena reaparadis i jamforelse. Smilla hade egna pengar sa varken syster eller jag hade nagot att saga till om i gosedjurskopet vars slutnota hamnade pa 200 spann.
Nu ar jag hemma igen efter dagens aventyr och framfor mig vantar en amerikansk komedi och soffhang. Harligt!


Lika barn leka bast!


Syster med sin favoritdryck


Nojda hundar efter behandling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0