Folke, film och föda

Karro var Folkevakt idag och jag passade på att göra henne sällskap hemma hos Linda och Johanna. Folke flög runt som en liten elvisp i lägenheten medan vi tittade på film och åt mat. Sedan däckade han lugnt och fint i mitt knä. Det är som om han har en AV/PÅ knapp inbyggd i sig. Dessvärre fungerar apparaturen inte alltid då man vill trycka på AV.
Idag kom äntligen SATC-boxen hem så snart blir det maraton med film och godis. Köpet var kanske inte så strategiskt då både jag och Anna egentligen borde spendera samtliga lediga timmar åt att måla väggar och packa bananlådor.


Som en liten skurmopp efter sin blöta promenad


Folkemys


Karro i köket


Mums


Lyx!


Kommentarer
Postat av: Catrine

Det klär dig att ha en lite voffi i famnen!

2010-06-11 @ 17:25:14
URL: http://pinschernmilly.blogg.se/
Postat av: Catrine

Och en sak till.. Det är makrillfestivalen i Bua som du antagligen fattade.. :) Datumet är den 17 juli och platsen är väl nere i hamnen tror jag.. OM vi bestämmer oss för att vara med vill jag ha dig i hejarklacken!! Haha ser framför mig hur Milly smiter ut bland publiken och a)försvinner för gott, b)biter ett barn i näsan när det försöker hejda henne, eller c)skuttar in på nån servering och äter upp all makrill! Jag lägger till dig som länk på min blogg, du skriver ju så mycket så man inte hinner med! ;)

2010-06-11 @ 17:30:49
URL: http://pinschernmilly.blogg.se/
Postat av: Karro

VA? Smygfotade du mig, din jävel?

2010-06-11 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0