Träning enligt Carro!

Den här damen vet hur man förenar nytta med nöje.
Redskap som behövs: En flaska öl och en cigg.







Nu har äntligen sociologiböckerna kommit och jag har hunnit förkovra mig lite i ämnet. Det ser ut att kunna bli en intressant termin med mycket kunskapsintag gällande individerna och dess påverkan av samhället. Nu har jag lagt böckerna åt sidan och väntar in "Här är ditt liv". Jag är med i en internpott där samtliga deltagare satsat en tia på vem de tror ska vara med i premiären. Min chansning är Jan Guillou, de andras är Rolf Lassgård, Eva Dahlgren och Inga-Britt Ahlenius. Har ingen av oss rätt så flyttas potten till nästa vecka där även ny insats läggs till potten. Det blir aldrig roligare än vad man gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0