Onsdag

Idag har jag överträffat både träningsboken och mig själv. Det var bara magövningar på schemat, men jag tog mig minsann en löptur ändå. Dessutom slog jag mitt rekord på just denna rundan. Ska man tävla så kan man lika väl göra det mot sig själv. Fast jag tror det är dags för mig att ge mig på lite längre rundor, men då vaknar väl grinollen inom mig till igen. Min bekväma karaktär sätter rätt ofta fälleben på mig.
Efter dagens pass kokade jag ärtsoppa. Tydligen hade rundan krävt en del energi då jag lyckades trycka i mig en HEL burk med ärtsoppa samt två knäckbröd med leverpastej. Efter det blev jag så trött så jag var tvungen att lägga mig ner och vila middag. Det bor allt en liten tanta i mig.
Ikväll blir det filmtajm! Fick ett erbjudande med Aftonbladet i helgen om att hyra gratis filmer från Lovefilm i två månader. Det kan man ju inte tacka nej till, så ikväll ska jag plöja Taken & Vi hade i allafall tur med vädret 2.
Först bär det av till Rusta för att inhandling av vikter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0