Konsekvenser

Idag kommer mitt obefintliga tålamod orsaka stora konsekvenser. Hur illa det blir får jag först veta om fyrtio minuter. Jag har den senaste veckan skådat en ljus och irriterande utväxt i min hårbotten. Tanken har varit att jag ska färga håret imorgon när löningen dimper ner på kontot. Idag orkade jag inte vänta längre. Jag har därför tagit fram ett gammalt hårfärgningspaket som Malin gett mig. Hon visste inte när jag fick den om jag färgade håret mörkbrunt eller svart, därför fick jag en av varje. Jag har inte använt den svarta färgen trots katastrofala hårdagar under det senaste halvåret. I minnet har jag haft en bild av när jag av misstag fick med mig svart färg hem från affären och förvandlades till en sotare. Eftersom jag inte direkt är känd för att vara petig så lyckades jag även få färg i samtliga delar av ansiktet. Nu sitter jag alltså här och väntar på en repris lagom till 80-tals festen imorgon. Jag kanske borde klä ut mig till Gigi Hamilton och låtsas som om färgningen var ett genomtänkt drag?


Kommentarer
Postat av: molly

hej och god morgon!

med mig är det bara bra! med dig också hoppas jag :) sovit gott?



hur går din kurs? visst är/var det så att du skulle läsa en distanskurs via miun? :)



du får ha en bra dag! några planer?! :)

take care!

kramar

2009-09-25 @ 06:09:15
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hur blev det då? Jag körde henna i håret i går och blev VACKER!!!

2009-09-27 @ 10:24:24
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0