Kärringrace

Idag tog jag och Carro (aka Ester) oss en riktig whitetrashrunda. Med våra tunna plånböcker röjde vi runt på ÖB, Rusta och Harald Nyborg. Skynda Fynda! Det bästa med onischade billighetsaffärer är att man aldrig vet vad man kommer hem med. Det kan vara alltifrån möblemang, dvdfilmer till tamponger och spikmattor. Den här gången kom jag hem med en salig blandning saker som jag säkert kommer ha nytta av någon gång.
Nu börjar jag bli lite stressad över att inte studentlitteraturen har kommit. Vi har god tid på oss att göra första uppgiften men eftersom jag inte har någon vana inne så känner jag att jag behöver lite startsräcka, då gärna MED böcker.


Ester har hittat något som faller henne i smaken.

Nöden har visst ingen lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0