Blandad kompott

Det blev en löprunda tillslut. Skorna jag köpte hade storlek trettiosex och var på gränsen till för små. Detta märktes efter trettio minuter av flås och skoskav. Konstigt nog gjorde det bara ont i ena foten. Jag är väl helt enkelt osymetrisk. Hur som helst är nu dag ett i träningsboken avklarad och jag kan stolt sätta in en guldstjärna på dagens datum.
Efter denna hurtiga eftermiddag blev det solariebesök följt av middag hemma hos Frenzel och Corin. Idag var det inte mamma C som gjorde bort sig inför Joel utan det var min tur att skita i det blå skåpet. Oansvarig som jag är slängde jag ur mig fula "vuxenord" blandat med oanständiga berättelser. Efter jag kommit på mig själv kontrar C med att även små koppar har stora öron. Som tur är verkar detta samtal intressera Joel mer då han frågar vad det är som har stora öron.
Nu ska jag njuta på spikmattan medan en pokerturnering rullar på datorn.






Min nya drog, Shapelink!


Kommentarer
Postat av: cv

fy bubblan! din lilla hurtbulle!snart snart skall drogen shapelink återigen inta mitt liv..men nu bär det av till staterna och då är det svårt att vara in shape. Dessutom kan jag skylla på att jag var multimega förkyld på sistone. Och då ska vi inte ens börja fundera på diverse influensor! hua! GRATTIS min kära vän till antagningen! det här kommer bli fina fisken, vi hörs! puss och kram

2009-09-02 @ 08:21:29
Postat av: Kajsa

ÅH, ha det så superkul i staterna!! Fy för influensor, men jag hoppas du slapp svinen? Jag tycker vi får starta en grupp på shapenlink, en fika grupp. När man är såhär hurtig måste man ju faktiskt få något tillbaks.

Hälsa Obama från mig. Puss & Kram!

2009-09-02 @ 10:47:02
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Molly

sv: okej, då förstår jag :) GBG är ju inte fel det heller om inte bättre :) jag är från den sidan av landet så jag förstår om du gillar gbg :)



ha en fortsatt bra dag och hoppas att allt är bra med dig?! :) kram

2009-09-02 @ 14:56:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0