Antagen

Jag fick just ett mail från Mittuniversitetet. Jag är antagen! Nu gäller det bara att fixa fram kurslitteratur fort som tusan för kursen började redan igår. Det här ska minsann bli spännande.
Satte igång och gjorde mitt styrkepass innan. När det var klart var jag riktigt laddad för en löptur. Då inser jag att jag glömt springskorna hemma i Göteborg. Smart. Sugen som man är såhär första dagen i träningsboken så var det ju bara att dra iväg och köpa ett par nya skor. Alternativet var att köra fram och tillbaka till Göteborg för att hämta dom. Det hade kostat dyra bensinpengar och då är det väl bättre jag lägger pengarna på ett par extra skor som jag kan ha liggandes i bilen.
Femhundra kronor gick kalaset på. Det fanns ett par juniorskor för 300:-, men de kändes som förkrympta rymdskor alternativt platåskor från tidigt nittiotal.

 




Kommentarer
Postat av: zaida

grattis ! ;)

2009-09-01 @ 15:39:11
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Candy

Grattis!

2009-09-01 @ 15:42:16
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Molly

grattis! i vilken stad ska du gå? :) om det är i sundsvall eller härnösand så kan jag säga att det är två fina universitet och städer, speciellt sundsvall :)

du får ha en bra fortsättning på dagen :) kram

2009-09-01 @ 15:45:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

GRATTIS SYRRAN!!!!

2009-09-01 @ 22:05:58
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Rebecca Bengtsson

Kajsa!! GRATTIS! Jag läser också på mittuniversitetet, fast på plats i östersund! Jag kan ju dessutom tillägga att den kursen jag läser nu är just sociologi, men bara 7,5 hp. Har du också Anthony Giddens bok framför ögonen o känner att du måste ha huvudet på skaft?! Har du några sammankomster du måste åka upp på? Vilken stad i så fall? Här finns alltid sängplats om du behöver! Hur är allt annars? trivs du i göteborg? sköt om dig o lycka till med Durkehim o div. andra gubbar!hälsa catten nästa gång du träffar henne! Kram

2009-09-10 @ 01:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0