After Work

Under dagen igår så agerade jag hjälpreda åt Carro som gick all-in på ICA. Det storhandlades för höga belopp och bärhjälp var ett måste för att alla påsar skulle komma med hem. Om jag minns rätt så blev det tillsut sju proppfulla påsar som skulle levereras till dörren. Själv handlade jag en halv påse varor och den gick på en fjärdedel av de Carro betalde. Då insåg jag att jag inte är en effektiv konsument. Dyra engångsförpackningar och lyxvaror verkar vara min cup of tea. På kvällen bar det av till Harrys för After work med dammiddagsgänget. Tyvärr var vi inte fulltaliga då en viss person(DU vet vem du är...aghhhh!) hade glömt av denna eminenta tillställning. Efter att ha fått detta trista besked så beställde vi in burgare och öl som sig bör när man beställer från pubmeny. Det blev mycket roligt snack och självklart kunde ingen av oss undgå att prata om sveriges hetaste ämne just nu, nämligen Mrs Anka. Någon tog upp att hon tilltalade sin man som Mr Anka och inte älskling eller Paul. Då berättade Frida att hon hade ringt ett jobbsamtal till en man vars kvinna svarat och sedan skrikit "Herr Nilsson, det är till dig". I det fallet var det ju klockrent att ropa på sin make med efternamnet. Haha.
Nu ska jag slänga in mig lite frukost och efter det försöka mig på en löptur. Har legat på latsidan en hel vecka och känner mig inte alls motiverad till att snöra på mig löpskorna. Men, men..det kan behövas om jag ska orka sitta inne och skriva om Goffman hela dagen. Tjingeling!


Frida & Soffe

Emma

Carin


Kommentarer
Postat av: Emma

Var ju tvungen att kolla din blogg nu för och se om det var några snygga bilder från i går. :) Jag diggar bilden på Carin :D Snacka om att mobba :P Kram på dig och tack för i går :)

2009-09-29 @ 19:59:57
Postat av: Kajsa

Haha, det är ingen mobbing det är uttryck för min saknad! Vi får boka in en ny AW snarast där vi skippar maten och går direkt på alkoholen. Helst inte en måndag då om vi ska undvika krock med hollywoodfruarna. Kram!

2009-09-29 @ 20:46:36
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: cv

kul. jättekul.

2009-10-01 @ 07:56:31
Postat av: kajsa

Haha...

2009-10-01 @ 10:08:13
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Soffe

Haha! Jag är helt klart på en till aw! Helst så snart som möjligt! =) Jag behöver distraktioner från det hotande höstmörkret...

2009-10-03 @ 20:45:30
Postat av: frida

Jag knäcker mig. Det här var ett mycket roligt inlägg! /från frida som vill vara med i din fan club

2009-10-19 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0