Bowling

Igår kväll var det äntligen dags för pappa att få sin födelsedagpresent. Presenten bestod av en timmes bowling följt av käk och dricka. Vi delade upp oss i två lag och sedan var det bara att köra igång. Min erfarenhet av bowling kan sammanfattas i ett spel med Hallandslaget anno 1997. Alltså fanns inga stora förhoppningar på fina resultat. Chrille och pappa var som väntat bäst, men jag hann ändå ta ett kort på poängställningen där jag är en poäng i från segern. Hoppet är ju det sista som sviker människan! Det blev en trevlig kväll och som med allt annat så tänker jag att det är konstigt att man inte gör sånt här oftare.
Idag är det någon annan som ska firas, nämligen Stonte. Så GRATTIS!




Pappa in action!

Smilla får använda sig av bägge händerna för att få iväg klotet.

Nääääästan.

Härliga färger på kloten.

Kunde inte motstå att ta kort på syrran iförd de fräsiga bowlingskorna.


Kommentarer
Postat av: Åsa

En ny trend är skapad!!! Tack för en kanon kväll!! 380 blev det förresten

2009-10-01 @ 12:52:28
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0