nonsens

Det blev inget stekande utan jag sattes i arbete direkt. The mission var att skrapa av färg från husväggen. Det måste vara det tråkigaste och mest monotona jag gjort på länge. Sen såg jag ut som en riktig mjälltjej utan tillgång till head and shouldersschampoo. Grr..hot!
Efter det kände jag att det var dags för en riktig kallsup. Så nu har jag tagit årets första dopp. Iskallt var det och ingen sol som värmde från himmelen. Men uppfriskande (inbillade jag mig).
Nu ska jag snart iväg till jobbet. Kommer jobba i halmstad hela sommaren. Jag som var så glad över att slippa pendla från varberg till göteborg. Nu blir det samma igen bara en ännu längre sträcka. Tur att jag kan bo hos mamma under dagarna jag jobbar. Traktamente sitter ju inte heller fel. Annars känns det mest bara jobbigt.


Åhh...dagens roliga!

Vet ni varför flodhästar bara gör det i vatten?
- Hur annars ska man få femtio kilo fitta blöt?

Kommentarer
Postat av: K.A.

Du är äcklig! Filthy bastard!

2009-05-21 @ 21:45:43
Postat av: Kajsa

Haha, så farlig var den väl inte ;)

2009-05-21 @ 22:53:14
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0