TP

Min halmstadvistelse är nu slut och jag har spenderat kvällen i haga. Det vankades spelkväll hemma hos E & M. Det borde finnas en tidsgräns på hur länge en runda TP får hålla på. Hjärncelllerna tog kollektivt självmord efter tre tårtbitar. Det blev trots detta seger för mitt lag! (Tack vare C's fina allmänbildning!) Vi blev även bjudna på äkta norrländsk palt. Bränd sådan. Jag lyckades välta ut en syltburk över ett halm(?) bord? Församlingen gnuggade dock geniknölarna och löste katastrofen med tops och en disktrasa.
Sitter nu på min egna dator. Den utan fungerande fläkt. Får se hur länge den håller ut ikväll. Men antar att betapetspelande är uteslutet. Fan.

  
Två förlorande lag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0