Öronsvält.

Jag är en riktig fegis. Det gjorde sig väldigt tydligt när ipredlagen trädde i kraft. Jag har alltså hållt mig laglydig ända sen dess. Detta börjar nu framkalla ett stort behov av nya musikaliska alster. Inte har jag någon spotifyinvite heller, så jag kan inte ens få utlopp för mina frustrationer när jag sitter vid datorn. Min hjärna är nu starkt inprogrammerad med Johnny cash, Säkert!, Lasse, Lisa och Band of Horses. Det första jag ska göra när jag på onsdag får lön för all möda är att ta mig direkt till närmsta skivaffär och köpa mig en hederlig gammal cdskiva. Cardigans tror jag mig bestämt det får bli.
Tur att youtube finns i allafall. Synd bara att denna gamla hp'n hänger sig så fort man hittat nåt man vill lyssna på. Inte kan man föra över det till mobilen heller.
Jag är inte bitter.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du får logga in på mig om du vill!

2009-05-26 @ 20:32:56
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0