miljöombyte

Nu har jag lämnat födelsedagsbarnet, syster, alla djur och ett regnigt tångaberg. Det har varit några väldigt mysiga dagar och det hela avslutades med att jag och min likaledes vuxna syster sitter helt begeistrade av ett hästspel till playstation.
Man slutar aldrig förvånas över sig själv!

  
 

Min ankomst i frösakull fick en härlig start då jag lyckades pricka in sex av sex rätt på V64:an. Dessvärre var det inte så svårtippat. Men trehundrafemtio spänn är mer än ingenting. Klirrar skönt i den annars tomma kassan! Just nu skulle jag avnjuta ett avsnitt av grey's anatomy, men mamma verkar vilja annat och har satt på en jazzskiva på högsta volym.

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0