I ain't no sörenstam.

Igår trodde jag inte träningsvärken kunde bli värre. Det kunde den. När jag ska resa mig från soffan får jag ta hjälp av armarna. Ändå följde jag med min kära mor till golfbanan. Vi stog och slog lite på rangen och jag tänkte innan att mitt tålamod måste ha förbättrats sen sist jag spelade. Det hade det inte. Snarare förvärrats. Koncentrationen är inte heller den bästa. Sen har jag en förmåga att ta i allt jag kan och det är ju tydligen ingen höjdare när man spelar golf. Kombinationen tålamod, koncentration, lugn och kraftbegränsning innehåller allt jag inte sitter inne med. Det var inte så lyckat med andra ord.
Nu ska jag baka lite bröd sen ska jag lägga mig på altanen och stekas.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0