Hurtbulle

Jag är positivt överraskad och chockad över min nyfunna hurtighet. Istället för att ta vagnen för att luncha med K idag, så gick jag hemifrån till haga. Efter en timmes promenad kände jag mig för att lägga mig ner på en parkbänk och dra en tidning över ansiktet. Och jag kommer säkerligen somna på jobbet inatt av ren utmattning. But I did it!
Har även hunnit med ett personalmöte som jag inledde genom att öppna en nyinköpt och tydligen välskakad loka. Poff sa det och ut sprutade det en halv liter vatten. Efter det har jag antagligen utpekats på stan som "tjejen som kissat ner sig".

Här får ni ta del av denna veckas peplåt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gruppens namn antyder en hel del till ditt genomgående tema här i bloggen - barndomsminnen

2009-05-28 @ 19:31:12
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0