gammal räv

Det finns en risk att jag börjar bli gammal. Jag orkar inte längre partaja två dagar i rad.
Jag gjorde ändå ett tappert försök och åkte efter dammiddagen in till stan för att möta upp K och Co. Väl inne på stället så protesterade både magen och huvudet. Men man får väl se det positivt - jag kunde ju åka hem på samma spårvagnsbiljett!
Det var väldigt kul att ha varbergstjejerna här. Det hela började med att det gick hål i bag-in-boxen. Det måste varit ett tecken på att allt skulle drickas upp. Så det var bara att hälla i sig.
Fick inflyttningspresent av S. Skorpor från ståhlboms och Chaite från espressouse. Mums!!

Här kommer gårdagens bilder. Jag känner att jag gärna vill förtydliga nattens fylleinlägg. Jag hade sällskap på vägen. Inget annat.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0