djfskjfkdjsf

Det blev en snorig och snuvig jobbnatt som bjöd på film och läsning. Hade hyrt filmen Candy med Hugh Hefner (tänkte jag skriva..och gjorde det). Menar såklart Heath Ledger. Den kanske inte var så långt ifrån hans verklighet, för den innehöll en livshistoria sprängfylld med droger, kärlek och runtfläkande. Rekommenderas!
Läste klart Mig äger ingen, som måste vara en av de bästa böckerna jag läst. Den handlar om uppväxten och barndomen med en ensamstående alkoholiserande, men kärleksfull far. Den bjöd på både tårar och skratt.
När jag slutat så virrade jag runt i mitt område för att hitta min alldeles egna parkering. Utan resultat. Fick återigen skrapa ihop några mynt, som inte räckte till många timmar. Upp igen vid två och ett nytt försök att hitta min lilla ruta. Denna gången (tror jag) att jag lyckades. Om inte annat så borde väl någon sur gubbe ringa från parkeringsbolaget och säga att platsen tillhör någon annan.
Dödstrött, lipig, snorig och arg ska jag nu försöka mig på att laga lite middag innan det är dags för sista jobbpasset denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0