Dagens dilemma

Härom veckan fick jag ett erbjudande om att vara hårmodell. Jättebra tänkte jag då. Jag besöker i princip aldrig frisören, utan låter alltid mina kompisar gå loss bäst dom vill. Jag har heller aldrig varit rädd för att prova nya frisyrer. Vilket kan vittnas av 2007 års stubbning av ena sidan.
Idag fick jag höra att håret skulle bli axellångt samt få en uppklippning. För några år sedan skulle detta inte ge mig några tveksamheter alls. Men nu. Fan. Jag kan inte bestämma mig. Nu har jag haft långt hår så länge. Många gånger är jag trött på den varma pälsmössan. Men lika många gånger tacksam över att jag har kalufsen.
Det vore i och för sig jäkligt skönt att få en gratis klippning..
Jaja. Betänketiden går ut ikväll, så jag får väl ägna resten av dagen åt att komma fram till ett beslut.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart du ska köra på! Håret växer ju ut igen!! Vårsnygg alldeles gratis är få förunnat! Då sparar du ju några slantar och kan gå hit http://hn.se/nyheter/varberg/1.465339

2009-05-13 @ 18:09:30
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0