Buzzador

Tänkte bara tipsa er om buzzador, världens största word of mouth nätverk. Jag har själv varit medlem i några år nu och tycker det är toppen!
Det fungerar på det sättet att man får hem produkter som man ska testa, samt bjuda andra på och fånga in åsikter. På det sättet får företagen som producerar produkten både PR, kritik och förbättringsmöjligheter. Under mina år som "buzzare" har jag bland annat fått hem lådor med choklad, kyckling, läsk, smör m.m  Har även fått prova på tjänster som ljudboksprogram på mobilen, nya datorprogram osv.
De enda kraven är att man ska buzza med andra om produkten och sen lämna in en rapport. Fick senast idag mailat till mig en buzzadorkampanj, som denna gång går ut på att bjuda vänner och bekanta på Kobbs te.
Så, om ni gillar att prova nya produkter som dessutom är gratis, så hooka upp er på www.buzzador.com Självklart  blir jag extra glad om ni skriver in verdadera i fältet där det står vem du blev rekryterad av. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0