Bad!

Igår kväll kände jag mig så jävla understimulerad. Samma känsla i morse. Därför blev jag väldigt glad när S ringde och föreslog att vi skulle simma. Jag har inte besökt en simhall sen jag bodde i glasgow. Då försökte jag och K få igång någon form av rutin i träningen. En gång tog vi taxi till hallen och taxichauffören frågade vart han skulle släppa oss. -På botten? Oj, va vi skrattade.
Så idag har jag alltså simmat, bastat och solat. Solning ingick om man la till 15:-. What a bargain! Alltså, en lyckad dag. Störde ihjäl mig på en ungjävel bara som promt skulle fjanta sig där jag simmade. En gång simmade jag rätt in i honom (med flit) där han stod och dagdrömde. Formade mina händer till ett svärd. Hehe. Det finns risk för att jag kommer att bli en bitter liten kärring när jag blir gammal!
Imorgon ska jag spela korpenfotboll. Jag kommer dö.


Kommentarer
Postat av: A

Men ack vilken söt kärring! Jag har fått nys om "Nasty Old People" som handlar om gamlingar ingen gillar och en nynazist. Ett MÅSTE se om du någon gång känner att du tappat gnistan! Premiär typ i höst enligt bolag. Kanske.

2009-05-18 @ 17:49:41
Postat av: Kajsa

Åh, ljuvligt! Jag tycker att vi redan nu bokar in en nasty old people kväll! Tills dess håller vi oss till godo med tabita och Co.

2009-05-19 @ 00:39:26
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0