Snurrig!

Vad säger man? Grattis på internationella kvinnodagen?
Helgens arbete är över och jag är återigen hemma i min lilla bunker.
Jag sov hos kerstin och pontus igår. När jag kom dit välkomnades jag i dörren med ett glas vin. Det kallar jag service för sina övernattningsgäster!
Jag gick och la mig rätt sent och var tvungen att gå upp tidigt i morse. Detta har resulterat i en enorm trötthet. Fast jag tror inte riktigt att jag förstod hur trött och snurrig jag var förrän cirka en timme efter det att jag plockat upp väskan. Då öppnade kylskåpsdörren för att se om det fanns något ätbart hemma......och där stod min.....linsvätska. Tror det är bra om jag kommer i säng i tid ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0