Utpumpad.

Igår var det lägenhetsvisning. Jag blev lite kär. Nytt golv var på plats och dom förberedde för nya tapeter i alla rum. Balkong, nära till spårvagnen, mycket grönområden och tydligen väldigt lugnt. Håll nu alla tummar och tår för att detta ska gå vägen! Går det inte vägen så har jag ju ett alternativ kvar, men det är en andrahandslägenhet.
Inatt sov jag på jobbet. Ett mörkt, svalt källarum som man faktist sover riktigt skönt i. Ändå är det väldigt befriande att komma hem igen, då det känns som om man alltid är på flykt. Sen är det så mycket med det nya jobbet. Massa nya människor, intryck och rutiner som matas in i hjärnan. Just nu känner jag mig väldigt matt, disträ och utpumpad.
Men, efter klockan 16:00 imorgon går jag på långledighet och det firas med dammiddag hemma hos F. Det ska bli väldigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0