Tillbaks.

Det var inte bara bromsbeläggen det var fel på utan även bromsskivor och kolv. Inte konstigt det tjutigt och svajat varje gång jag bromsat. Nu är det fixat i allafall. Städad är den också för pappa skämdes för att lämna den till verkstaden i det skicket. Jag tyckte inte det var så farligt. Bara lite gamla takeaway-muggar, gamla snusprillor, skor, papper och annat.
Jag har ju jobbat två nätter på den nya stället. Första gick bra. Var inte alls trött. Jag och den andra tjejen hade Brothers&Sisters maraton. Kändes som hemma med andra ord.
Andra natten var lite värre. Tröttare och delade inte tv-smak med den andra tjejen. Fick stå ut med massa skräp, fawlty towers, ally mcbeal, förhäxad etc etc. Ni kanske tänker att det inte är tv-programmen jag borde fokusera på utan jobbet. Och tro mig det gör jag. Men jag kan inte påstå att det händer överdrivet mycket på natten.
Igår efter lite sömn på dagen hade jag och kerstin en helkväll med vin på tranquilo, bio och kaffe. Vi var och såg Milk med Sean Penn. Bra film, bra budskap, men lite för långdragen för min smak.
Nu ska jag laga lite taco för att sedan åka till Carin och äta massa snask och titta på film!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0