Spelkväll

Tänkte blogga lite mellan tvättlassen. Ja, idag tvättar jag faktiskt hemma! Jag bokade och kom ihåg min tid. Framsteg, framsteg.
Gårdagskvällen gick från slappkväll med let's dance till spelkväll alá endorfinkick-hyper-stress-svett. Oj, va roligt vi hade. Vi började med tre omgångar av "med andra ord". Vilket spel! Give me! Man spelar i lag och ska försöka förklara ett ord, med, ja, andra ord. Det går på tid och man blir sjukt stressad. Vi var alla dessutom super taggade vilket resulterade i svettningar, skrattattacker och vem vet nån kanske till och med kissade ner sig. Det förtäljer inte historien.
Efter tre omgångar hamnade vi alla i nån form av efterdyning där energin sakta steg neråt. Vi gjorde då ett försök med "master of music" men för svåra frågor och för lite ork gjorde att vi la ner det rätt snart.
Men det var en helt underbart rolig kväll. Jag slår ett slag för mer spelkvällar!!

Loana och Carin är snygga som vanligt. Ann som jag inte träffat på år och dar. Roligt!! Med andra ord

 
Jag & Loana försöker få upp en vinflaska som inte ville bli öppnad.  Master of music Snygg var den, Elvisflaskan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj! Jag hittade dig via Åsas blogg. Hon nämnde något om att du använder (ska testa?) Hebalism från Lush. Jag råkade dubbla min beställning på sagda produkt och har massor "över". Kommer inte att hinna använda allt. Gillar du den ansiktsrengöringen så får du gärna min. Jag lämnar den hos Åsa i så fall... Meddela henne ifall du vill ha den!



Hälsningar Camilla med de två små brudarna som brukar hänga i Nordmossa på tisdagar. :-)

2009-03-08 @ 09:45:27
Postat av: Kajsa

Camilla jag tar väldigt gärna ansiktsrengöringen om du ändå inte kommer använda den. Antar att jag är näste man(kvinna!) till rakning att fastna för lushprodukterna. Har ju sett hur Åsa stupat ner i fördärvet redan! Ha det gott!

2009-03-08 @ 17:15:07
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0