Nycklar!

Här går det undan minsann. Det visade sig att vi får nycklarna till nya lägenheten redan idag. Som betalning för att vi får flytta in tidigare så får vi(läs; jag) städa upp efter tapseraren. Fair deal tycker jag!
Detta passar ju sig väldigt lämpligt då jag ska jobba natten, så slipper jag köra till varberg imorgon bitti.Tog kontakt med telia för att få bredbandet flyttat. Då får jag till svar att jag måste ta reda på vem som bott där tidigare. Men hur ska jag veta det? Personen låg ju dessutom död i två veckor så det är ju inte direkt så att vi har snickesnackat. Jag är förtusan bara kund, kan inte telia ta reda på detta? Nej, efter bindningstiden så blir det byte till mobilt bredband och annan leverantör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får hoppas telia kan finna denne dödes namn så en flytt av bredband kan ske. Telia är väl inte kända för att vara bäst mer än på täckning. Hoppas det löser sig väl.

2009-03-27 @ 00:37:46
Postat av: Åsa

Om du inte kan få hjälp av din spökfotograf eller den hemlige vännen Målgan, så finns ju dessa också



from=PL&index=3" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=RbLutSNPlGI&feature=PlayList&p=8D0CFD31C745BB1E&playnext=1&playnextfrom=PL&index=3

2009-03-27 @ 07:15:05
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0