Nordmossa

Tro det eller ej, men jag klev faktiskt upp ur sängen. Efter ett samtal från syster som lockade med mat så kunde jag inte motstå att ta mig upp ur sängen och åka ut till nordmossagänget.
Syster som succesivt under åren förvandlats från att bara vara mamma till att bli en riktig husmor bjöd på korv, potatis, vitsås och grönskaker. Det fick bli min frukost.
Efter det vankades det singstar, pyssel och andra aktiviteter.
Förresten så berättade smilla för mig att killen hon varit kär i jättelänge äntligen var kär i henne också. Men tydligen så är smillas kompis alicia också kär i honom, så dom får ha han varannan dag. Monogami är minsann överskattat bland femåringarna!


Inga tvivel på att vi är syskon!
 Kamakamakamakamakamakameeeeeleon. Crazysmilla 
Smilla kör på prinsesstemat i sitt rum.  
Sen gjorde vi eget papper. ..som var rosa såklart. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jösses vilken händelserik dag!! jag blir alldeles matt!!

2009-03-03 @ 21:54:42
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Ja, minsann. Hoppas föräldrarmötet gick bra!

2009-03-03 @ 22:01:38
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Carl-Victor

vad gör ni? är det papperstillverkning på gång? jag vill också pyssla! kan du komma hit och pyssla med mig med..eller?

2009-03-04 @ 09:22:38
Postat av: Kajsa

Jajamen papperstillverkning it is. Jag kommer gärna. Har du också färdiga pyssellådor? Annars kan vi ju alltid bygga lådor, då behöver man ju bara papper!

2009-03-04 @ 11:28:53
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0