Måndag

Uppe med tuppen idag igen trots avsaknad av hund. Jag har till och med hunnit med en runda till tippen och slängt cirka hundra gamla VHS band. Nu kommer jag aldrig mer kunna se på min hemmagjorda "EM-box" med damfotbolls-EM från 2001. Attans!
Har även hämtat upp lite banankartonger på Coop. Kom på att det var lite svårt att packa utan kartonger.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka och köpa en ny mobil. Det är nämligen så att mitt abonnemang har gått ut och jag tänkte att man kanske kan förlänga det och få en mobil på köpet. Men hur är det? Kan man hämta upp en för 0:- och undkomma att behöva betala nånting? En annan tanke är att göra slut med telenor och skaffa nåt mycket mer fördelaktigt abonnemang hos nåt annat företag. Men då får man ju ingen ny mobil. Livet alltså...fyllt med frågor!

Kommentarer
Postat av: K.A.

Vad är det för fel på din gamla mobil?

2009-03-23 @ 11:18:26
Postat av: Kajsa

Inget egentligen. Men det hade suttit fint med en ny ändå ;)

2009-03-23 @ 11:19:22
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Comviq är bäst.

2009-03-23 @ 20:16:34
Postat av: Kajsa

Mitt minne från comviqtiden är att de hade väldigt dålig täckning. Men det var ju några år sen.

2009-03-23 @ 21:02:12
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: cv

hallå. du säger ju att man ALDRIG ALDRIG får slänga sina gamla vhs band. vad i hela helskotta?

2009-03-23 @ 22:07:10
Postat av: Kajsa

Hahaha. Det finns ETT band man aldrig får slänga! Men det har ju du i tryggt förvar. När ska vi se det?? Snart, please!

2009-03-23 @ 22:25:36
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0