lush

Igår efter jobbet så åkte jag hem till syster och hämtade mina lushprodukter. Allt är numera testat och godkänt av moi. La till och med en ansiktsmask igår och känner mig fräsch som en vårvind(eller..det går nog att diskutera)
Hos syster blev jag även bjuden på middag, kaffe och godis. Sen åkte jag direkt hem och däckade i sängen.
Snart är det V75 och jag tänkte vinna 75 miljoner. Jomenvisst.
Förresten. Jag har en ny favorit på melodifestivalskivan. Håll i hatten mina kamrater. Thorleifs!! Haha. Det är vad jag kallar en riktig schlager. Sweet kisses in the moonlight.


  Innehåll: Vitlök(?) & TeaTree Vårvinden

Om ni undrar vem spökfotografen är så kan jag erkänna att det är min hemliga kompis molgan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hemliga spöken bådar inte gott.... inte Thorleifs heller för den delen.....

2009-03-14 @ 14:35:34
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Jag vet. Det håller på att gå utför för mig!

2009-03-14 @ 14:39:37
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0