Kära läsare

Nu är jag i Varberg och hoppades på att mitt mobilabredband skulle dykt ner bland posten. Men icke. Så jag får väl  fortsätta leva stenålderslikt i den nya lägenheten. Igår fick jag i allafall upp TV'n och den bidrog med lite liv bland den annars väldigt tomma och ekande ytan.
Jag har nog missat att skriva om mina knölar här på bloggen. För ett tag sen upptäckte jag en knöl på mitt högra smalben. Rådfrågade lite bland kompisar som inte tyckte det verkade farligt och vissa hade till och med haft det själva. Men nu har ta mig tusan två till dykt upp. Fast den första har försvunnit. Googlade på "knölar på smalben". Fick upp lite blandade diagnoser. Bl.a propp, stressfraktur, malign melanom(!!!!!!) och benhinneinflammation. Hoppas att det bara är det sistnämnda..eller ingenting alls. Hur som haver är jag nu grymt nojig och vågar inte än gå och kolla upp det. Och fan ta den som kommenterar att det är något farligt!! Okej?!
Nu är jag ledig fram till onsdag och ska förgylla dagarna med att packa. Dessvärre kommer jag inte kunna få upp möblerna förrän på söndag.
Helst av allt skulle jag nu vilja ha en spa-weekend. Slippa packa, slippa tänka, slippa jobba, slippa stressa. Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: cv

hej din tröttis..en sak har stört mig sedan i fredags (många dagar nu!!) och det är att jag inte kan komma ihåg vad det var du alltid sa förr: det var något med "hallå...ursäkta att jag..." men vad var fortsättningen? ringer? snälla stilla min stress över att icke veta!

2009-03-31 @ 20:15:15
Postat av: Kajsa

Hrm... "Hallå...ursäkta att jag finns?" Haha. Känns som om det hade funkat bra på högstadiet. Kan det vara det?

2009-04-01 @ 11:13:42
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0