jobbtrött.

Jag är så otroligt jobbtrött! Ge mig en veckas semester, tack. Jobbar dubbelt nu och känner mig som en levande zombie. Den tiden jag är ledig orkar jag inte göra något vettigt. Detta har bidragit till att jag plöjt igenom ännu en säsong av brothers & sisters (jag vet, det var ett jävla tjat!)
Denna jobbtakt kommer hålla i sig resten av veckan samt nästa vecka. Sen är jag ledig i fem dagar(!!!!!!). Åh, det kommer kännas som en mini-semester. Då ska jag fixa och dona här hemma, gå promenader, laga massa god mat etc..etc Yeah right, who am I kiddning. Kommer sluta med att jag sitter hemma och tittar på tv hela dagarna. Karaktär - inte här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0