Hemma igen.

Då var man hemma igen efter att ha lekt polare med motorvägen i fyrtiofem minuter. Snart är jag så invan vid E6:an så jag kan blunda under tiden jag kör, eller varför inte virka lite. Vem vet va framtiden har att erbjuda!
Jobbet gick bra. De nya arbetskamraterna verkar supertrevliga. Synd man inte kommer se så mycket av dom bara.
Mitt nya hälsosamma liv har det gått sämre med. Det blev ingen promenad(chockade?). Två koppar kaffe har slinkit ner. Men det är faktiskt betydligt mindre än vad som brukar rinna ner för min strupe. Så jag antar att jag står på +/- 0.
Nu har jag ett möte med John Blund som jag inte kan ställa in. Så, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0