God natt!

Det finns två saker jag har brist på just nu. Det ena är tid och det andra är pengar. Det gör att det här med bilkörning blir ett riktigt dilemma. För att spara in tid kan jag köra snabbare och då få mer tid över. Vill jag spara pengar däremot så kan jag köra långsamt och därmed dra in lite onödiga bensinkostnader. Hittills har jag kört stenhårt på det förstnämnda. De två senaste dagarna har jag dock givit alternativ två ett uppriktigt försök. Men då uppstår ytterligare ett problem. Det är nämligen inte så lätt att köra lagligt efter sju års rallykörande. Har ni någon gång försökt att hålla 110 på motorvägen? Det är fan inte lätt!
Innan jobbet idag var jag ute hos syster en sväng. Fick agera frisör och kunde snabbt konstatera att klippning inte är min cup of tea. Smilla ville självklart delta och tog fram sin sminkdocka. Önskar jag hade kameran med så jag kunde ta ett kort på hennes styling. Stubblugg, svarta slingor och världens alla färger till ögonskugga. Helt plötsligt kände jag mig inte så missnöjd med systers klippning!

Kommentarer
Postat av: Åsa

JAG BLEV JU SKITSNYGG!!!! Värsta nya trenden är skapad!! hehe... det blev faktiskt helt ok när jag duschat och borstat mig...dvs min vanlig styling... tänk då hur fantastikt vacker jag måste bli om jag nån gång blåser och fixar och donar med sånt där man kan ha i håret.....

2009-03-10 @ 07:53:47
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Om inte annat så kan du ju justera själv med saxen. Det viktigaste är ju ändå att jag klarade det utan att du fick stubblugg!

2009-03-10 @ 11:04:37
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0