gäst ikväll är jesus - han har kickat heroin

Somnade vackert in till änglagård runt elvasnåret, men vaknade nu, två timmar senare. Min kropp tyckte tydligen det var färdigsovit för inatt, så nu ligger jag här klarvaken och har absolut inget att fördriva tiden med. Lite träningsvärk i armarna också efter helgens styrkeprov=armbrytning. När jag ändå är inne på fysiska åkommor så måste jag göra nåt åt min ickeexisterande blodcirkulation. En bra idé är kanske att börja dra ner på snuset. Om jag ska göra det kan jag lika gärna dra ner på koffeinet också. Ja, så får det bli. Kaffe får bytas ut mot grönt te(ska väl vara det bästa enligt alla rön?) och snuset får bytas ut mot..njae..snuset får vara kvar, men i mindre dos.
Imorgonkväll är det jobbdags igen, men innan dess tänkte jag hinna med ett välbehövligt solariebesök. Min blekhet börjar dra sig mot det blåa hållet.(snor gordys fyndhet) En promenad hade inte suttit fel heller då jag mest ägnat denna dagen i sittande vs liggande ställning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en bra helg

2009-03-02 @ 01:40:59
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack detsamma!

2009-03-02 @ 12:15:16
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Bettan

Svar; Det kan ju bli ett jätteparty fast man är få och inget fast man är fler.ler.

Ja, jag jobbar natt, jobbar på Södersjukhuset. Har jobbat natt i ca 7 år.Har ett bra schema men det är tufft ändå. 7 nätter på 3 veckor... Var jobbar du?

Kram

2009-03-02 @ 18:41:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0