Gamla bilder

Sitter hemma hos min kära mor och tittar på arkivbilder på datorn. Tänkte dela med mig av några. Hade jag haft mer självdistans så hade ni fått se några riktiga blast from the past, men än så länge får ni nöja er med dessa.

 


Jag och mamma på blåbärsjakt


Lilla smilla äter glass.

 
Smilla tar sig ett bad!

 
Team England!


Jag spänner mig bredvid farbror.


Far och broder tar det lugnt.

 
Duktiga mamma doktorerar.


Mammas nya brillor!

 
Hot stuff!

 
Va har jag för frisyr?


Huset i bua.

Kommentarer
Postat av: K.A,

Haha, du ser ut som en tvättäkta polack när du plockar blåbär. Eller - närmare bestämt - som jag när jag var liten!

2009-03-22 @ 15:53:08
Postat av: Kajsa

Det är kanske det här som din syster visualiserade när hon sa att jag var lik din mormor.

2009-03-22 @ 16:43:06
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag är imponerad av att du viker ut dig såhär ändå! =) Jag inväntar spänt fler bilder...haha

2009-03-26 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0