Fredag i vårsol.

Som ni säkert läst i tidigare inlägg så är alltså lägenheten min nu! Kanske inte riktigt min eftersom det är min kära mor som står på kontraktet. Hon ska ha den som övernattningslägenhet, medan jag ska bo där permanent.
Inflyttning om två veckor, så imorgon ska jag minsann börja riva ner det här stället och leta fram lite banankartonger.
Mamma hade varit och valt tapeter idag och mötts av tapseraren i lägenheten. Han hade lite härlig information att bjuda på. Jag citerar; "Nu luktar här riktigt gott, men det gjorde det minsann inte när jag kom hit första dagen. Han som bodde här innan låg död  i flera veckor. Grannarna tyckte det hade börjat lukta. Inga anhöriga. "
Mums. Information som gärna hade fått utebli.
Sista dagen på skolveckan idag. Slutade med att jag höll på att få en spya i ansiktet. Tur nog var jag snabb i min parering.
Nu ska jag ge mig av mot dammiddagen. Det bjuds på musslor har jag hört! Lägger in lite bilder ikväll.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänkte bara meddela att nu har jag också hittat hit. Ditt klientel har utvidgats och jag kanske skaffar mig ett bloggberoende. Det tycks ju vara enda sättet att hänga med i ditt privatlivs svängar. Här på västfronten intet nytt;P



Puss

2009-03-21 @ 17:08:26
Postat av: Kajsa

Äntligen har du hittat rätt! Nu får du följa mig digitalt på livets krokiga stig.

Efter det här kommer telefonsamtal vara överflödiga!

Puss!

2009-03-21 @ 17:59:02
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0