blandad kompott

Tro det eller ej, men idag dök ett tredje lägenhetserbjudande upp. Jag säger som i trissreklamen, plötsligt händer det!
Annars har dagen bjudit på det mesta. Är ju på en skola denna vecka och har dels fått gömma mig för en kille som inte tål nya intryck samt blivit bjuden på stripshow av en sjuåring. Herrejösses. Mycket ska man få vara med om minsann.
Efter jobbet körde jag till nordmossa. En halvtimma innan jag är framme ringer smilla (som är fem år) och säger att jag inte ska förvänta mig för mycket sällskap av henne för hon ska nämligen "sitta vid datorn och chatta idag". Dagens ungdom!
Nu ska jag sätta mig i soffan och ladda upp för morgondagens visning. Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: cv

hello!?! hur har det gått?!!

2009-03-18 @ 19:21:08
Postat av: K.A.

blir det nån lägenhet eller?

2009-03-18 @ 21:21:17
Postat av: Anonym

lycka till

2009-03-18 @ 22:36:19
Postat av: Kajsa

Den var superfin och området verkar bra. Nära till vagnen. Man får välja nya tapeter i alla rum. Nytt golv. Antar att vi får besked i veckan. Skriver från mobilen nu. Informerar mer imorgon när jag har datorn tillhands.

2009-03-18 @ 22:41:02
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0