17:58

Nu sitter jag äntligen här med min nya telefon bredvid mig. Men det såg inte så ljust ut ett tag, då butiken inte fick sin post i tid. Mitt tålamod till trots satt jag ute i kylan i en halvtimma och väntade för att sedan komma hem igen tomhänt.
Några timmar senare fick jag ett samtal om att den hade kommit, så jag tog med mig C och drog ner på stan igen. Passade även på att utnyttja ett gammalt presentkort på village och fick med mig lite smått och gott hem.
Bland annat en påse te och två hjärt-te-klämmare. Oj vad mysigt jag ska ha det med mig själv i den nya lyan.(hoho)
Men åter till telefonen. Den är utrustad med såkallad touchscreen, så alla onödiga knappar har tagits bort. Detta var mycket förvillande då det första jag råkade göra var att ringa ett videosamtal till alfons nya ägare. Wopps. Men men..övning ger färdighet. Den har även en 5 megapixel kamera så nu känns ju nästan digitalkameran överflödig.

Snart är det dags för lite passiv idrott. Ja..titta på fotboll alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0