15:43

Klockan är 15:43 och jag har precis vaknat. Jobbade natten och tänkte att jag inte behövde ställa klockan för jag säkert inte skulle sova så länge ändå. Bra tänkt! Verkligen! Jag ska upp sju imorgon och kommer aldrig komma i säng ikväll.

Hur som haver, natten gick bra. Vi slukade en säsong av Mia & Klara. Love it! Love it! Love it! Självklart såg vi på mello också. Det blir operakonsert i moskva vill jag lova. Det kan nog gå hur som helst med La Voix. Vad jag inte kan sluta tänka på när Malena sjunger är att hon ser lite ut som en buktalande transa.
Nu ska jag försöka få i mig något matlikt och försöka ta vara på de lediga timmar som är kvar av denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0