Upptäckten...

Jag har gjort en upptäckt. En inte allt för smickrande sådan.
Jag håller på att bli tunnhårig!! Idag när jag tittade mig i spegeln så kunde jag stolt konstatera att jag lyckats få med babyhåret i månadens hårfärgning. Sen stod jag en stund och funderade på varför babyhåret inte längre bara satt vid pannan utan även sträckte sig upp mot hjässan. Hjälp! Inte fan har någon varnat mig för att även vi kvinnor kan bli tunnhåriga. Jag som, om jag någongång ska göra ett ingrepp, har tänkt mig att kunna fylla läpparna lite. Eller varför inte lyfta ögonbrynen. Men inte fan göra en hårtransplantation! Nu är det väl bra döden som väntar..

Aldrig trodde jag väl att jag och fredrik reinfeltd skulle ha några likheter.....


 


Kajsa, anno 2015?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0