Sommar?

Vädergudarna verkar inte arbeta med oss denna sommar.
Långledighet för min del och jag kan väl nästan radera både solning och uteserveringsöl på listan. När man bor i ett land där endast tre månader utgör den tid då man verkligen lever så är det väl inte för mycket begärt att det under de här 92 dagarna ska vara solsken? Men, eftersom det bara krävs en medeldygnstemperatur på 10 grader för att årstiden ska få kallas sommar så antar jag att det kan spöregna och pendla mellan 12-13 grader ända fram till augusti.
Jag är inte bitter (försöker jag intala mig själv). Ibland önskar jag bara att jag föddes som sydeuropé. Jag är som en transsexuell(utan det sexuella). En landstransa. En svensk född i fel nationalitet och land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0