Projekt Beach 20.....nångång

Eftersom jag och Karolinka är mycket för projekt nuförtiden så tänkte vi att det var dags att starta ett projekt som gynnar vår hälsa. Med på vår resa mot den perfekta kroppen har vi vår Personliga tränare Fröken Bärgman. Idag var det så dags för det första steget mot magrutor (läs; mindre bilringar), muskulösa armar (läs; mindre gäddhäng) och en rumpa som inte släpar i marken när man promenerar.
Det blev en löprunda i skogen, där Karro virrade bort sig och hamnade vid en sjö in the middle of nowhere. Efter det gjorde jag och Bärgman lite övningar i väntan på att Karro skulle hitta tillbaka till idrottsplatsen. Eller, jag gjorde inte så många övningar, jag tittade på och lärde(hoho) mig. När vi fick tillbaks vår förlorade vän sprang vi hem igen. Jag tog en dusch medan de andra damerna gjorde akrobatiska övningar på mattan.
Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska bälga i mig kaffe, snusa och kanske ta en cigarett. Det kan jag unna mig......

 
  


   

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är mest facinerad av att du får dina kompisar att gå med på att bli fotade i så märkliga ställningar....

2009-06-23 @ 07:40:28
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Vissa gör allt för lite publicitet! ;)

2009-06-23 @ 13:02:14
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0