Liseberg

Om man vill dämpa ljudet av sin biologiska klocka så kan man slänga in två barn i bilen och åka till Liseberg.
Barn är underbara, men de kräver också konstant uppmärksamhet av de (så kallade) vuxna. Jag måste ha överskattat min energitank. Efter den här dagen är jag trött, utmattad och inte alls lika sugen på att skaffa barn längre. Det är alldeles lagom att vara en rolig moster som ploppar upp då och då och låter barnen göra allt som inte mor och far tillåter.
Tröttheten till trots så var det faktiskt en fantastiskt rolig dag på Liseberg. Både Smilla och Joel höll humöret uppe under hela dagen. Vi hann även titta lite på Kikki (aka köttbullen) Danielsson som repade inför kvällens allsång. Jag och Smilla drog en bugg till bra vibrationer medan de andra agerade publik.
Efter en (läs fyra) kaffe och en lång kall dusch så är jag nu fit for fight för nya äventyr. Med eller utan barn.
Kanske också ska tillägga att tröttheten kan bero på att det idag var årets varmaste dag och enligt televisionen nådde värmen 30 grader celsius.

   

 
   

Kommentarer
Postat av: Åsa

Smilla var väldigt nöjd med dagen, men berättade att det var tur att "den andra vuxna var med och tog hand om oss"

2009-06-30 @ 08:18:33
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

HAHA! Du skämtar?? Är jag så oansvarig?

2009-06-30 @ 11:02:08
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0