En liten besvikelse.

Det är fruktansvärt roligt att spela korpenfotboll MEN det har sina nackdelar.
- Det ska vara roligt, vilket innebär att alla ska få spela
- Vissa ser det mest som en fikarast
- Andra har antagligen inte sett en boll i hela sitt liv
- Det är alldeles för korta halvlekar
- Domaren (denna gång) var 70+ och hade antagligen inte rätt glasögon på sig
- Det är sjumannaplan, man springer in i varandra, man vågar knappt ta i när man skjuter etc etc

Som ni märker så är jag liiiite arg och besviken efter gårdagens match, som blev en förlust. Tränaren(?) skyllde två av motståndarnas mål på vinden. Hrm.. Förr förra gången gick hon in med inställningen - Dom här är inte bra!
Alltså, hon besitter inte direkt några kvaliteér för att få kalla sig varken tränare eller spelare. Det hela blir inte bättre av att hennes dotter är med som är om möjligt sämre än sin mor. Dessutom stänger hon av öronfunktionen när halva laget SKRIKER byyyyyyyt till henne.
Så, nu funderar jag och S starkt på att starta ett eget lag. Dra med några spelare från detta som faktiskt är duktiga. Rekrytera några nya friska ben och lira skiten ur alla andra lag. Det kostar dock 3000 per år och hur sjuttan ska man hitta bra spelare som nöjer sig att spela i korpen?
Nåja. Jag var tvungen att få ur mig lite aggression.


Kommentarer
Postat av: Nabil

Korpenfotboll äger!

2009-06-03 @ 10:58:22
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0