Ärr och pärlplattor.

Idag blev jag medlurad till barbarella av Fröken Dekadent. Jag trodde att hon skulle sätta i en piercing som trillat ut. Så var inte fallet. Anledningen till detta besök var nämligen en scarification. Som Fröken vet så tycker jag att det är fruktansvärt äckligt och onödigt att skära i kroppen. Men, jag trotsade min motvilja och stannade kvar för att se detta lilla ingrepp. Jag kanske ska varna känsliga läsare för bilderna lite längre ner. Det var rätt blodigt där ett tag.
Efter detta så traskade vi runt i diverse affärer. En affär som är värd att nämna är Korsetten. Där kan man inhandla bh'ar till väldigt dyra priser. Alla som har varit där inne kommer dessutom ut med en eller två kupor större än vad dom tidigare använt. Expediten kunde genom att bara titta på mig säga att " Du använder 75B, eller hur?". Korrekt. "Du SKA ha 70C".
Det tyckte jag lät bra, vem vill inte vara smalare och ha större bröst liksom?
Efter mycket stadsvandring och en lunch åkte vi hem till S och la pärlplattor. Lagom monotont och avslappnande.

   


  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0